Click laa sy.. =)

Usia?? hanya pd angka =)

Daisypath Happy Birthday tickers

ketua keluarga

My photo
KOTA BHARU, KELANTAN, Malaysia
i'm a simple person... =)

Monday 4 April 2011

Mr.X dan aku ='(

salam suma..

entry ari ni myb lain ckit kot.. ari ni aku nk luah prasaan aku.. aku hrap suma bnda blalu ngan pntas.. Ya Allah, berikan lah hambamu ini kekuatan.. amin

walaupun suma pmenang anugerah ABPBH gmbira, tp tdak aku.. ari ni aku bsedih..begitu pntasnya kegembiraanku d ragut.. dlm sekelip mata sja.. hurmm

xku sangka, ko sama je cam yg lain.. USELESS.. abg a****, i really need u.. Mr.X da lukakan ati ini abg.. tp aku tau, khdiran abg tlah mberi seribu hikmah kpd aku.. abg muncul ktika Mr.X mula mlukakan ati ini.. aku ingtkan aku da btul2 knl Mr.X, rupa2nya x.. die da byk brubah.. mana Mr.X yg aku knl dlu? yg aku knl ktika skolah rndh.. yg slalu tmankan aku ktika aku prlukan kwn.. btul la apa yg slalu aku dgr, ati org blh brubah, seiring dgn msa.. Mr.X, andai kata ko tbaca entry ini, 1 je yg aku nk ko tau, di saat ko btnya kan soalan itu, scara rasminya ko tlah mgecewakan aku.. dan mulai saat ini, aku akn blaja mbenci ko..

pleasee
n 1 ari nanti, jgn plak ko ckp yg aku da byk brubah.. aku jd bgini disebabkan ko.. aku tau n aku sdar diri ini xsberapa.. aku mgkin x sprti yg ko tnya tp aku pun ada prasaan gak.. aku bknnya robot, tp mnusia.. aku repeat MANUSIA.. yee, aku mnusia biasa yg srba kekurangan..pape pun, aku doakan ko bhagia Mr.X.. abg, help me.. i need u to 4get him.. n aku hrp lpas ni ati ini xkn di lukai ag..

 k la.. thats all.. bai..

P/S : doa kan smoga aku dpt org yg lbh baik dr Mr.X.. :)

3 comments:

  1. lelaki, begitu lah...
    lau da tanak ngn kamu, ada saje alasan yg dicipta..

    sabo k.. smile =)

    ReplyDelete
  2. yupp.. mereka xprnah brubah.. hey, be my follower k.. :)

    ReplyDelete
  3. hihi...da folo kamu =D

    ReplyDelete