Click laa sy.. =)

Usia?? hanya pd angka =)

Daisypath Happy Birthday tickers

ketua keluarga

My photo
KOTA BHARU, KELANTAN, Malaysia
i'm a simple person... =)

Wednesday 23 May 2012

Surat Untuk Kamu ...


salam.. ingt x kat mr.gula2kapas?? dulu aku selalu sebut nama mr.gula2kapas tp skang aku tpaksa blaja untuk melupakan dia.. serius, bnda ni mmg berat tp aku ttp akan try.. aku ingat aku je sorg je yang hadapi bnda ni, rupa2nya bnda sama jd kat kwn aku… yupp.. mereka pergi meninggalkan kami disebabkan org ketiga.. congrats guys.. lupa kea pa yang pernah korg janjikan??? ‘’saya harap cinta kita xkan terpisah disebabkan org ketiga’’.. ntah pape je kan…. Aku xkisah lau ko nak bkawan tp bkawan amenda nya lau ciap ada <3 bagai… skali mungkin aku blh tima tp bla bnda ni jd untuk kali kedua, sory okay !! aku bukan tunggul laa… yee, aku kecewa dengan benda yang die wat kat aku.. I’m always try to be the best for u.. tapi nape die xprnah nmpk suma 2??? Okay, aku mengaku yang aku pun xsempurna but at least I’m trying… mr.gula2kapas, xblh ke awk duduk sendirian n fikir sejenak, patut ke awak wat suma ni?? Perlu ke awak curang?? Lps ni, lau awk nak wat pape pun, tlg la fkr prasaan org dulu..


Dear mr.gula2kapas,
Dalam hati ini hanya namamu yang bertakhta.. xde orang lain pun.. tapi skang sy dah kikis suma ukiran nama awk yang ada dalam ati sy.. tipu la bila sy cakap yang sy langsung xsedih bila kita dah break.. sy mmg nak serius ngan awk, tapi bila dah jadi cmni, sy terpaksa lupakan suma 2.. sy xtipu pun suma ni.. lau x, xkan sy berani bwk awk jmpa ngan family sy??? Fikirlah ckit.. xkan la bnda cm2 pun awk xleh fkr.. sy xtau la awk nak gurl yang cmne ag.. maybe sy bukan yang terbaik, bukan pilihan ati awk yg sebenar2nya… tapi nape mesti teruskan suma ni??? Lupa ke janji kita ?? lupa ke suma impian yang kita pernah kongsikan?? Sy tau ramai yang bertepuk tangan bila melihat kehancuran hubungan kita, tapi xpe.. sy tima je suma ni.. awk pergi di saat sy btl2 memerlukan seseorg untuk berkongsi masalah.. awk pergi ketika sy memerlukan sokongan untuk memastikan org yg bersalah itu dihadapkan ke mahkamah.. awk pergi ketika ada budak physco dtg mengganggu dan mengugut utk melakukan sesuatu terhadap sy dan awk.. sy terpaksa tahan rasa rindu sy bila dia ugut untuk mencederakan awk.. sy berhenti mcg awk, mntk awk jgn mcg sy tapi pernahkah awk Tanya kenapa saya wat cm2?? Xpernah n sy rasa awk ag gembira tnpa mcg dan kol dari sy.. :(

Sayang,
Sy dah lama xnangis tp mggu 2 sy asyik nangis jee.. b4 break ngan awk, sy nangis bila tgk adik sy dlm hospital, sy nangis tgk die dlm keadaan kesakitan, sy nangis bila memikirkan perkara yg akan terjadi pada die di msa depan, sy nangis masa wat report polis, sy nangis bila awk sdiri dah declare kita putus, sy nangis bila awk wat status single, sy nangis bila awk suh sy pergi jauh dari awk masa sy like status awk, tapi awk tau x?? xpernah skalipun sy kuarkan airmata dpn org lain.. sy xnk org tau kesedihan sy.. sy xnak org slhkan awk.. biarla sy katakan sy yg salah dlm perhubungan kita.. :’(

Awak,
Sy ni manusia biasa jee.. sy ada prasaan, sy xlepas dari wat silap.. tapi maafkan la sy, halalkan suma bnda yg awk bg kat sy, carila gurl yg btul2 sygkan awk, yg awk rasa terbaik utk diri awk.. :) sy doakan awk bahagia ngan die..

2 comments: